loading...

وبلاگ شخصی

بازدید : 222
سه شنبه 4 مرداد 1401 زمان : 20:59

یک مبل تختخواب شونده واقعاً یک مبلمان جذاب است - بدون این که گزینه های نشستن خود را فدا کنید ، یک گزینه خواب اضافی به شما می دهد. از میزبانی منظم مهمانان خانه تا استفاده بهینه از یک فضای کوچک ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک مبل راحتی راحت می تواند برای خانه شما ایده آل باشد.

به‌عنوان یک طراح و خرده‌فروش شناخته شده مبل‌های تختخواب‌شو با کیفیت بالا، اغلب مطبوعات از ما می‌خواهند تا راهنمایی‌هایی را برای مشتریان خود در مورد نحوه خرید مبل‌های مناسب راهنمایی کنیم. این هفته، با نزدیک شدن به فصل کریسمس، می دانیم که بسیاری از شما ممکن است به فکر خرید یکی از آن ها باشید تا مهمانان دوست داشتنی خود در آسایش بخوابند. سوال این است که با گزینه‌های زیادی که وجود دارد، چگونه می‌دانید که انتخاب درستی دارید و چگونه می‌توانید مطمئن شوید که مبل تختخواب‌شو فقط برای کریسمس نیست (ببخشید جناس وحشتناک!) و فراتر از آن در خانه دوست‌داشتنی شما کار می‌کند؟ مطمئن نیستید؟… برای چند نکته مهم در زیر به خوبی بخوانید.

نکته مهم: یک مبل تختخواب شو انتخاب کنید که شبیه مبل باشد

مبل تختخواب شو باید مانند مبل شیک به نظر برسد. این یک خرید مهم و بزرگ است، بنابراین باید ظاهر مبل تختخواب شو را به همان اندازه که اگر مبل انتخاب می کردید دوست داشته باشید. ساده به نظر می رسد، اما بسیاری از مشتریان در گذشته به ما می گویند که مجبور بوده اند به طرحی بسنده کنند که آن را دوست ندارند، زیرا طرح های مبل هایی که واقعاً دوست دارند به عنوان مبل تختخواب شو نیستند.

نکته مهم: راحتی مهم است

البته بسیار مهم است که چیزی به عنوان مبل و مبل تختخواب شو بسیار راحت باشد، بنابراین از هر طرحی که از مکانیزم و تشک مبل تختخواب شو با کیفیت بالا استفاده نمی کند دوری کنید. مکانیسم های نوع ترامپولین به خوبی مکانیزم های چوبی و تاردار پشتیبانی نمی کنند، بنابراین مطمئن شوید که دومی را انتخاب کنید. ثانیاً مطمئن شوید که تشک فنری یا تشک مموری فوم مناسب را به جای تشک فوم نازک که بسیاری از مبل های تختخواب شو همراه دارند، انتخاب کنید. اینها سطح بالایی از راحتی را برای شما یا مهمانانتان ارائه نمی کنند. هنگام خوابیدن روی مبل تختخواب شو، شما و مهمانانتان نباید راحتی را به خطر بیندازید.

نکته مهم: اندازه مهم است

به اندازه مبل تختخواب شو فکر کنید که بستگی به نحوه استفاده شما از آن دارد. اگر قرار است فقط یک نفر روی تشک مبل تختخواب شو بخوابد، می توانید یک تشک دونفره کوچک مانند تشک هایی که با همه مبل های تختخواب شو 2 نفره ما ارائه می شود، انتخاب کنید. با این حال، اگر برای مثال دو نفر به طور منظم روی آن می‌خوابند، می‌خواهید یک تخت دونفره مانند تخت‌خواب‌های 3 نفره ما را انتخاب کنید.

یک مبل تختخواب شونده واقعاً یک مبلمان جذاب است - بدون این که گزینه های نشستن خود را فدا کنید ، یک گزینه خواب اضافی به شما می دهد. از میزبانی منظم مهمانان خانه تا استفاده بهینه از یک فضای کوچک ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک مبل راحتی راحت می تواند برای خانه شما ایده آل باشد.

اما ، آیا شما به دنبال بهترین مبل تختخواب شو برای استفاده روزمره هستید یا یک قطعه راحت که فقط گاهی استفاده می شود ، چند نکته وجود دارد که باید در ابتدا به آنها فکر کنید. خرید مبل تخت خواب شو کمی متفاوت از خرید مبل معمولی است و با وجود گزینه های بسیار متنوع در بازار ، اغلب می توان دانست که از کجا شروع کنیم.

با در نظر گرفتن این موضوع ، ما این راهنما را ایجاد کرده ایم که تمام مواردی را که باید هنگام خرید مبل تختخواب شو به آن توجه کنید ، بررسی می کند، بنابراین می توانید یکی را برای خانه خود انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن این سوالات کلیدی شروع کنید.

با وجود انواع مختلف مبل های تختخواب شو ، بسیار مهم است که قبل از شروع خرید بدانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. این امر نه تنها به شما اطمینان می دهد که روی سرمایه گذاری مناسب سرمایه گذاری کرده اید ، بلکه در زمان و تلاش زیادی نیز در طول این پروسه صرفه جویی می کنید. بنابراین ، با در نظر گرفتن سوالات زیر شروع به محدود کردن جستجوی خود کنید.

مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو شما چه عملکردی خواهد داشت؟

همانطور که اشاره کردیم ، انگیزه های زیادی برای خرید مبل تختخواب شو وجود دارد ، اما توجه به عملکرد آن می تواند به شما در انتخاب تخت مناسب کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال یک مبل راحتی روزانه هستید که به طور منظم یا روزانه مورد استفاده قرار گیرد ، باید اطمینان حاصل کنید که در درجه اول حداکثر راحتی و پشتیبانی را به عنوان یک تخت ارائه می دهد. اگر سعی می کنید از یک اتاق خواب جمع و جور بیشتر استفاده کنید یا خانه خود را برای ورود یک مهمان بلند مدت خانه آماده می کنید ، ممکن است این مورد در هر دو شرایطی که یک مبل تختخواب شونده روزمره ضروری است ضروری باشد.

از سوی دیگر ، اگر قرار است از مبل تختخواب شما به ندرت به عنوان یک تخت استفاده شود ، باید بررسی کنید که از راحتی بالایی به عنوان یک صندلی برخوردار است. اگر به دنبال اضافه کردن یک تخت اضافی به خانه خود هستید "در صورت مورد" یا فقط گاهی اوقات میزبان مهمانان هستید ، ممکن است متوجه این موضوع شوید.

متأسفانه ، به دلیل رواج مدل های ارزان قیمت و تولید انبوه ، مبل های تختخواب شونده در مقایسه با تختخواب ها و مبل های اختصاصی شهرت زیادی در به خطر انداختن راحتی و پشتیبانی دارند. اما ، اگر روی قطعات با کیفیت و دست ساز سرمایه گذاری کنید ، ممکن است یک تختخواب راحتی راحت داشته باشید که بهترین حالت را در هر دو جهان ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که تمام پایه هایی را که ذکر کردیم پوشش دهید. ما بعداً در این راهنما نگاهی خواهیم انداخت به اینکه در یک مبل تختخواب شو با کیفیت به دنبال چه چیزی باشیم.

مبل تختخواب شو شما در کدام اتاق است؟

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که مبل راحتی را برای چه فضایی خریداری می کنید ، زیرا این امر بر سبک و اندازه مورد نیاز شما تأثیر می گذارد.

اگر قصد دارید روی تختی برای اتاقی با فضای محدود سرمایه گذاری کنید ، مانند یک اتاق یدکی کوچک یا مطالعه ، باید مدلی را انتخاب کنید که بتواند به راحتی در آن جا بگیرد. این ممکن است به معنای انتخاب یک مبل تختخواب شو یا یک فوتون باشد تا از شلوغی بیش از حد اتاق اطمینان حاصل کنید. از طرف دیگر ، با چیزی مانند یک مبل تختخواب شو یا یک اتاق خواب اصلی ، می توانید با یک مبل تختخواب شو دو نفره بزرگتر کار کنید.

علاوه بر این ، مکان تختخواب مبل جدید شما ممکن است بر برخی از انتخاب های طراحی شما هنگام خرید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر دکوراسیون مدرن دارید ، ممکن است طراحی شیک تر و مدرن ترجیح دهید ، در حالی که یک خانه سنتی به مبل راحتی با ظاهری کلاسیک تر نیاز دارد. همچنین طرح هایی مانند مبل های چسترفیلد وجود دارد که می توانند با طیف گسترده ای از فضاهای داخلی کار کنند و آنها را به انتخابی بسیار متنوع تبدیل می کند که می تواند با هر دفعه ای که ظاهر خانه را به روز می کنید ، با خانه شما مطابقت داشته باشد.

مبل تختخواب شو در چه سایزی نیاز دارید؟

در نهایت ، اندازه مبل تختخواب شو را در نظر بگیرید ، زیرا انتخاب یک تختخواب مناسب برای هدف چندان اهمیتی ندارد. به این فکر کنید که چه کسانی بیشتر از آن استفاده می کنند و از یک تخت معمولی به چه چیزی نیاز دارند. آیا به طور منظم از مهمانان خانه که زوج هستند میزبانی می کنید؟ آیا قصد دارید مبل را در اتاق یدکی بگذارید تا پسر یا دخترتان بلندتر بتواند در آنجا بماند؟ احتمالاً بهتر است مبل تختخواب شو دو نفره بزرگتر انتخاب کنید. از طرف دیگر ، اگر به سادگی مبل می گیرید تا یک تخت اضافی به خانه خود اضافه کنید ، یک مبل تختخواب شو می تواند انتخاب بهتری باشد.

پارچه هایی که این مشخصات را ندارند معمولاً زودتر از موعد فرسوده می شوند. به همین دلیل است که هنگام خرید مبل باید از پارچه های مارتیندیل درجه بگیرید. اگر این اطلاعات در دسترس نیست ، می توانید تصور کنید که مبل راحتی ساییدگی و پارگی معمولی را ندارد.

در مورد مبل های تختخواب شونده نیز باید موارد استفاده از مبل را در نظر بگیرید. تختخواب مبل که قرار است به عنوان تخت خواب روزانه مورد استفاده قرار گیرد ، نیازهای متفاوتی نسبت به مبل تختخوابی دارد که گهگاه برای خواب مهمانان استفاده می شود.

در بسیاری از مبل های راحتی ارزان از نوعی تشک فوم استفاده می شود ، خواه لاستیک فوم باشد ، پلی فوم یا فوم پلی اورتان. یک تشک فوم نرم و راحت برای نشستن است ، اما اگر می خواهید هر شب به مدت 8 ساعت روی مبل بخوابید این کار را نمی کند.


استفاده از تختخواب مبل هر شب تقاضای بیشتری را برای تشک ایجاد می کند. توصیه می کنیم صندلی یا تشکی با ساختار داخلی انتخاب کنید مگر اینکه مبل راحتی کاناپه ای را انتخاب کنید که اغلب برای هر شب استفاده توصیه می شود. فوتون ها از تشک های معمولی محکم تر هستند و معمولا در ژاپن به عنوان تخت استفاده می شوند. مدلهای مختلف فوتون با طیف وسیعی از سطوح سفتی مختلف وجود دارد.



اگر بیشتر اوقات روی تختخواب مبل خود می خوابید ، یا شاید مهمان هایی در کنار هم بخوابید اما از میزان راحتی مبل تختخواب خود اطمینان چندانی ندارید ، چند کار را می توانید برای افزایش راحتی انجام دهید.

در این مقاله ، ما قصد داریم ایده ها و نکات متفاوتی را در مورد نحوه راحت تر ساختن مبل تختخوابی ، صرف نظر از نوع مبل تختخواب شو ، به شما ارائه دهیم. یک تختخواب راحتی راحت کیفیت خواب شبانه شما را بهبود می بخشد و شما را از درد و ناراحتی کمر نجات می دهد. همچنین مزایای بی شماری را به شما ارائه می دهد که زندگی شما را بسیار بهتر می کند.

مبل تختخواب شو سبز


در زیر نکاتی در مورد چگونگی راحتی بیشتر مبل تخت خواب شو برای یک خواب راحت آورده شده است.

1. از یک پتو خوب استفاده کنید

وقتی صحبت از پتو می شود ، همه پتوها راحتی یکسانی را ارائه نمی دهند. به عنوان مثال ، یک پتو گرم با روکش ضخیم برای زمستان ایده آل است اما برای تابستان وحشتناک است. خوب ، اگر تابستان است یا در مناطق آب و هوایی گرمسیری زندگی می کنید ، می توانید از پتوهای خنک کننده ، مخصوصاً آنهایی که از پنبه ساخته شده اند استفاده کنید تا جریان هوا را بهبود بخشیده و از بیدار شدن در یک گودال عرق جلوگیری کنید.


از طرف دیگر ، اگر می خواهید تحت فشار درمانی عمیق برای از بین بردن استرس باشید ، داشتن یک پتو با وزنه در خانه می تواند مفید باشد.

2. تشک را تمیز کنید

تمیز کردن تشک با استفاده از جاروبرقی یک تشک کثیف می تواند راحتی شما و مهمانان شما را مختل کند. اگر بوی نامطبوعی برای شما ایجاد نمی کند ، خرده های کوکی ها ، نشتی ها ، تکه های گرد و خاک و خاک هستند که هنگام خوابیدن شما را تکان می دهد.

یکی از راه هایی که باعث راحتی بیشتر تخت خواب مبل می شود ، اطمینان از تمیز بودن آن است. در صورت لزوم می توانید از جاروبرقی و پاک کننده لکه استفاده کنید. شما باید مبل تخت را باز کنید و ملحفه های تخت را قبل از تمیز کردن عمیق آن بردارید. در صورت امکان ، می توانید ملحفه ها را بردارید و تشک مبل را در فضای باز بگذارید تا بتواند نفس بکشد. همچنین می توانید با طعم دهنده پارچه آن را اسپری کنید تا بوی آن را بدهد.

3. تشک تختخواب شو را بچرخانید

افتادگی تشک می تواند باعث سفت شدن ستون فقرات ، درد کمر یا درد لگن شود. یکی از راه های کاهش افتادگی ، ورق زدن آن است. ناگفته نماند ، چرخاندن آن عمر آن را افزایش داده و گردش هوا را بهبود می بخشد.

با این حال ، قبل از اقدام ، باید یک معیار صاف را در سطح خواب قرار دهید. اگر متوجه شکاف های ناهموار در زیر آن شدید ، وقت آن است که آن را بچرخانید.

4. تشک نو بخرید

اگر تشک شما خیلی قدیمی ، فرسوده یا بسیار راحت است ، وقت آن است که یک تشک جدید بخرید که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. برخی از بهترین تشک های مبل راحتی در بازار که طراحی خوبی دارند ، گزینه های ترکیبی ، سیم پیچ جیبی و تشک های فوم مموری هستند.

تشک هایی با ضخامت 4 تا 5 اینچ گزینه های مناسبی برای مبل تختخواب شو هستند. بهتر است ، شما می توانید تشک های ملکه ای را انتخاب کنید که ضخامت آنها حداقل 7 تا 10 اینچ باشد

5. یک پایه تخته سه لا درست کنید

اگر یک تشک افتاده یا یک قاب تختخواب شونده که جیغ می زند ، تخته سه لا می تواند مبل تخت خواب شو را در خانه شما راحت تر کند. برای شروع ، می توانید تخته سه لا را بین فنر جعبه و تشک قرار دهید تا ثبات را افزایش دهید. با این حال ، شما باید تخته سه لا را برش دهید و مطمئن شوید اندازه آن با تشک تختخواب نیمکت شما اندازه گیری شده است زیرا باید فضای یکسانی را اشغال کند.


اگر به راحتی تخته سه لا با کیفیت بالا پیدا نمی کنید ، می توانید از دو تخته چوب روی نیمکت خواب خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحات چوبی خیلی تیز یا لبه دار نیستند.

به طور مشابه ، اگر روی یک تشک نازک فوم می خوابید و تخته چوب خیلی سفت است ، ممکن است باعث آسیب کمر شود. اگر چنین است ، اگر ضخامت روکش کمتر از 4 اینچ است ، نیازی به استفاده از تخته سه لا ندارید.

6. انتشار اسانس های ضروری

آروماتراپی راهی عالی برای تختخواب مبل شما برای مهمانان شما برای خواب است. از بوهای دلپذیر برای رفع استرس و سهولت خوابیدن استفاده می کند. این می تواند بوی گل رز ، اسطوخودوس ، لیمو ، وانیل ، نعناع ، چوب صندل یا هر چیزی که فکر می کنید بوی خوبی دارد باشد.

راه اندازی آن بسیار ساده است فقط قبل از خواب یک دستگاه پخش کننده روغن با رایحه دلخواه خود را در کنار مبل راحتی خود قرار دهید. همچنین می توانید نطفه ای از اسانس معطر مخلوط شده با آب را به ملافه بپاشید.

7. روی تعمیرات کار کنید

اگر روی مبل تختخواب خود چیزی غیرمعمول مشاهده کردید - هرچقدر هم که کوچک باشد - باید آن را در اسرع وقت تا دیر نشده تعمیر کنید.


نمونه هایی از مشکلات رایج در مبل های خواب که باید بلافاصله آنها را مرتب کنید عبارتند از:

زنگ زدگی در مفاصل ایجاد می شود که می تواند کشیدن قاب را از روی کاناپه تخت شو دشوار کند
هر زمان که روی مبل تخت خود حرکت می کنید ، صدای جیر جیر بکشید
روکش مبل تختخواب شوکه لکه دار یا فرسوده
پشتیبان وحشتناک در هر زمانی که بخوابید باعث می شود با درد پشت یا سفت شدن ستون فقرات از خواب بیدار شوید
خارش یا تحریک پوست پس از بیدار شدن از خواب ؛ ممکن است حساسیت یا مشکل آفت باشد.
با این حال ، اگر همه چیز را امتحان کردید و نتیجه ای نداشت ، شاید وقت آن رسیده است که یک مبل تختخواب جدید و بهتر بخرید.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 365
  • بازدید کلی : 1110
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی